Naruto RPG zonE

Forum RPG o naruto...

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2008-06-09 21:24:32

Kolka

Administrator

Zarejestrowany: 2008-06-09
Posty: 13
Punktów :   

Medycy

Medycy są bardzo ważni w drużynie. ponieważ leczą innych ninja.
Żeby zostać medykiem trzeba mieć kontrole chakry 80 i wyżej

Medyczne Ninjutsu

Chakra no mesu

Ranga: B
Chakra: 20
Użytkownik tego zaawansowanego, medycznego jutsu koncentruje chakre wytwarzając silną aurę wokół swoich rąk. Przeznaczenia tej techniki jest tylko jedno - uszkodzenie tkanki mięśniowej, lub struktury szkieletowej przeciwnika. Aby do tego doszło, niezbędny jest fizyczny kontakt.

Chiyute no Jutsu

Ranga C
Chakra: 200, można sie leczyć tylko raz na 5 tur
Technika uzdrawiania. Medyk koncentruje swoją chakrę w ręce a następnie przykłada ją do chorego narządu. Uzdrawiającą energię można zarówno używać do leczenia swoich ran, jak i ran kompanów. Jednakże, jeśli rana jest zbyt głęboka, bądź zostało uszkodzone jeden z najważniejszych organów tj. serce, płuca, itd., technika może nie pomóc.

Chuusuusei Biribiri

Ranga: A
Chakra: 350
Technika, w której ninja przemienia swoją chakrę w impuls elektryczny i uderza w centralny ośrodek nerwowy znajdujący się z tyłu głowy. Impuls podąża do mózgu i zmienia przepływ energii w układzie nerwowym. Skutkiem tego ataku jest kompletne zmieszanie połączenia między mózgiem a ciałem. Gdy przeciwnik chce ruszyć lewą ręką, rusza prawą nogą itd. Wyjście z tak trudnej sytuacji udaje się tylko niektórym nadzwyczajnie uzdolnionym ninja. Technika przestaje działać po paru minutach.

Souzou Saisei

Ranga: S
Chakra: 500
Ulecza: 100%
Polega ma uwolnieniu leczniczej chakry, skoncentrowanej na jednym punkcie ciała. Shinobi, poprzez jej kontrolowanie może stymulować komórki do nawet 1000 razy szybszego podziału. Powoduje to natychmiastową regenerację każdych, nawet najpoważniejszych ran, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Niestety, jej użycie powoduje wiele efektów ubocznych, min. znaczne skrócenie sobie czasu życia

Chikatsu Saisei no Jutsu

Ranga: A
Chakra: 300
Jest to zaawansowane medyczne Ninjutsu. Aby odnieść sukces w leczeniu, potrzeba czterech-pięciu doskonale wyszkolonych medyków z wysokim zasobem chakry. Potrzebni są także zmiennicy, którzy w razie potrzeby zastąpią zmęczonych medyków. Poprawne wykonanie Jutsu wymaga , także materiału genetycznego leczonego pacjenta np. włosy. Ważne jest także nieomylne obliczenie wartości wskaźnika komórkowego w ranie.

Shikon no Jutsu

Ranga: B
Chakra: 150
Technika polega na wznowieniu akcji serca martwego ciała co pozwala użytkownikowi przez krótki czas (3 rundy) kontrolować ruchy zwłok, jednak nie mogą one używać żadnych Jutsu (nie mają chakry). Dodatkowo można nadać zwłokom swój własny wygląd dla zmylenia przeciwnika i imitować cyrkulację chakry w danym ciele.

Inyu Shometsu

Ranga: S
Chakra: 500
Sekretna technika dzięki której odradzają się wszystkie komórki. Jeśli zastosujemy te jutsu tuż przed śmiertelnym atakiem po chwili zniszczone tkanki odrodzą się same i powrócimy do świata żywych.

Chiyo's Tensei

Ranga: S
Chakra: Cała posiadana
Jutsu poświęcenia - poprzez przyłożenie rąk do ciała martwej osoby przesyłamy jej swoją energie życiową . Jeśli jutsu się powiedzie osoba wykonująca ginie a drugą osoba , ta na której zastosowano technikę 'budzi się' , jednak jej stan jest równy tego co osoby która oddała za niego życie.

Gedokuyaku

Ranga: B
Chakra: 30
Ninja medyczny znający tą technikę, potrafi przygotować antidotum na różne trucizny. By móc to zrobić, musi mieć do dyspozycji daną truciznę oraz inne specjalne składniki, jak np. zioła. Antidotum to przeważnie płyn lub zastrzyk. Ilość powstałego antidotum oraz jego skuteczność (niektóre tylko niwelują truciznę w naszym ciele, inne oprócz tego mogą nawet zapewniać całkowitą odporność na daną substancję) zależy od umiejętności medyka oraz od rodzaju trucizny.

Deri Gaidoku No Jutsu

Ranga: A
Chakra: 100
Wokół rąk medyka pojawiają się bańki, które możemy zanurzyć w czyimś ciele. Bańki automatycznie pochłaniają substancje, które nie powinny znajdować się w organizmie, np. trucizny.

Naosute No Jutsu

Ranga: B
Chakra: 300
Tą techniką można uleczyć poważniejsze obrażenia, takie jak głębsze rany, małe złamania lub krwotok zewnętrzny. Wymaga trochę większego doświadczenia niż poprzedniczka.

Koiyasute No Jutsu

Ranga: A
Chakra: 400
Zaawansowana technika lecznicza. Za jej pomocą możemy wyleczyć poważne uszkodzenia ciała, wewnętrzne jak i zewnętrzne, a nawet choroby.

Kiseki

Ranga: A
Chakra: 500
Za pomocą techniki medyczny shinobi leczy wszystkich jego sprzymierzeńców znajdujących się w promieniu paru do maksymalnie parunastu metrów. By zmniejszyć dość duży koszt techniki, medycy zbierają się w jednym punkcie i inkantują technikę jednocześnie; koszt jest wtedy dzielony przez liczbę medyków. Z każdym dodatkowym medykiem wzrasta także zasięg techniki.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.lechooo.pun.pl www.laptoptbakugan.pun.pl www.bmwpabianice.pun.pl www.wielun.pun.pl www.cs-mod.pun.pl